بوی مهر


هرچی که تو دلمه

سلام دوستای مهربونمخب تابستون هم که تمومید وکم کمک داره پاییزازراه میزسه کم کم منم دارم وارد 21سالگی میشم 8مهر 20 سالم تموم میشه وای باورم نمیشه چه زودبزرگ شدم تابه خودم امدم  دیدک وای دانشجوی

سال سوم شدم وای دوباره سختی هاشروع میشه این ترم ازاسم درسام معلوم میشه خیلی سختن باید جدی جدی

این ترم بخونم این حرف رو همیشه میزنم ولی بهش عمل نمیکنم انشاالله جمعه میرم مشهد

دوباره روزای پرخاطره شروع میشه هم خاطره های تلخ هم شیرین روزایی که باید 17ساعت توی راه تنها بشینم وبه جاده

خیره بشم روزایی که تنهامیرم حرم وکلی اروم میشم وکلی حال میکنم خداکنه امسال یه دوست خوب دیگه توی

خوابگاه پیداکنم  امسال بیشترمیام خاطره هامو بنویسم حدودیکساله که حرفامو اینجا مینویسم ودر طول این مدت یه دوست گل گلاب پیداکردم خودش میدونه کیو میگم خیلی دوستش دارمامیدوارم هرجاهست درپناه خدای مهربون

موفق وشاد باشه

 



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت11:57---28 شهريور 1391
سلام نسیبه بانو جون!
آپ کردیم با مطلب مختصری جهت رفع بیکاری!
مفتخر فرمایید مارا با سرزدن به وبلاگ محقر و کوچک ما
اوووووووه! چی نوشتم.مخ خودم سوتید


حدیث
ساعت11:02---26 شهريور 1391
سلام نسیبه خانومی خوبی؟ پیدات نیست یه چندوقته؟
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم!
امیدوارم سال وترم خوبی پیش رو داشته باشی.
نسیبه من امروز انتخاب واحد دارم ولی واسه من نوشته بادوساعت تاخیر باز میشه.چون نظر سنجی نکردم.الان عصبانیم


nilofar
ساعت15:20---25 شهريور 1391
pisha pish tavalodet mobarak azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, 14:16 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂